Skip to main content

منافع مشتری اولویت تابلوسازی پاسارگاد

منافع مشتری اولویت تابلوسازی پاسارگاد

تابلوسازی و استفاده از تابلو مغازه سریعترین و پربازده ترین نوع تبلیغ محیطی یک کسب و کار است.

ما مدتها قبل آموخته ایم که موفقیت ما بر روی موفقیت شما ساخته می شود. انتخاب تابلوسازی پاسارگاد مزایای زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • سایز بندی متنوع و عدم محدودیت اندازه در تابلوسازی. تابلوهای سردر مغازه در هر سایز و اندازه ای قابل ساخت هستند. از همین رو نصب در ارتفاعات مختلف برای محصولات تابلوسازی میسر است.

  • استفاده از مشاوره تابلوسازی پاسارگاد. ما کمک میکنیم تا شما بهترین تابلو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. با ما مشورت کنید، با حوصله پاسخگو خواهیم بود، حتی اگر از ما خرید نکنید.

  • رنگبندی متنوع و استفاده از طیف رنگی گسترده در تابلوسازی. متریال مورد استفاده در صنعت تابلوسازی از جمله پلکسی، کامپوزیت، چلنیوم، استیل، لامپ های اس ام دی و … از تنوع رنگی بالایی برخوردارند.

  • ساخت تابلو مغازه در هر شکل و طرحی. بهره گیری از طراحان حرفه ای در تابلوسازی پاسارگاد امکان ساخت تابلو مغازه در هر شکل و طرحی را فراهم آورده است. طراحان ما ایده و طرح مدنظر شما را طبق میل شما پیاده سازی خواهند کرد. ما با شما کار می کنیم تا آثار هنری را که متناسب با مشخصات شما است ایجاد کنید. ما یک تیم خوب آموزش دیده و بسیار ماهر از طراحان گرافیک و هنرمندان داریم که می توانند تقاضای شما برای راه حل های با کیفیت بالا و طراحی های اقتصادی را برآورده کنند. تیم طراحی ما همچنین می تواند آرم شرکت و نام تجاری جدید را برای شرکت شما برای تبلیغ نام تجاری خود و ایجاد ترافیک مشتری از طریق نمایش بهتر نمایشگاه در فروشگاه ایجاد کند.

  • طراحی تابلو متناسب با مدل کسب و کار. ما یک شرکت معتبر با 20 سال تجربه در زمینه تبلیغات و ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستیم. طراحی و ساخت تابلو حرفه و تخصص تابلوسازی پاسارگاد است. ما با اکثر برندهای مطرح همکاری داشته ایم. بانک ها (بانک انصار و پست بانک) ، مراکز تجاری (هایپر استار و بام لند و برج لکسون )، مراکز پزشکی و داروخانه ها (بیمارستان امام علی(ع) و مرکز دندانپزشکی دیبا) ، برندهای برتر صنایع غذایی (غذای فارسی، تنورک و بستنی چوبیک و نایب)، برندهای برتر پوشاک (خزر مرینوس، نی نی سالن)، برندهای صنعت (موتوسل، دنیلی، فولکس) از جمله مشتریان تابلوسازی پاسارگاد هستند.

نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش نمونه تابلو مغازه ببینید.

376 74 021 خط ویژه


از این رو کارشناسان تابلوسازی پاسارگاد بهترین مشاور جهت انتخاب متریال، طرح و رنگ مناسب برای تابلو شما خواهند بود.

  • ساخت تابلو با متریال مختلف. امروزه طیف گسترده ای از ورقهای فلزی و پلاستیکی در صنعت تابلوسازی استفاده میشوند. تابلوسازی طیف گسترده ای از طرح ها و متریال را شامل می شود که شامل تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو لایت باکس ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترمووود ( تابلو چوبی ) ، تابلو سوئدی ، تابلو الماسی ، تابلو وکیوم ، استیل رینگی ، تابلو وگاسی می باشد.

  • ساخت تابلو در سریعترین زمان ممکن. با توجه به اینکه تمامی مراحل ساخت تابلو (طراحی، ساخت و نصب) توسط کارشناسان و در محل کارگاه اختصاصی تابلوسازی پاسارگاد انجام میگردد، زمان ساخت تابلو به حداقل میرسد.

  • اصالت محصول و گارانتی تابلو. یک تابلو فروشگاهی حرفه ای به کسب و کار شما کمک می کند تا از طریق جذب مشتریان جدید و تضمین نام تجاری خود رشد کند. شرکت تابلوسازی پاسارگاد کیفیت محصولات را خود تضمین می کند. تمامی متریال مورد استفاده در تابلوسازی پاسارگاد بهترین محصول و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار هستند. تابلومغازه میبایست در برابر آب و هوا مقاوم باشد. این امر می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی باشد. ماندگاری رنگ پلکسی، طول عمر بالای لامپ ها از ویژه گی های تابلوهای ما است، که موجب جذابیت و طول عمر بالای تابلو مغازه میشود. همین امر باعث جذب مشتری از سایر کشورهای خارجی (آلمان و اتریش) برای تابلوسازی پاسارگاد گشته است.

  • تابلوساز برتر کشور در همایش ملی تابلوسازی. هم اکنون این شرکت با بیش از 100 مشتری ثابت و فعال در زمینه تابلو تبلیغاتی به برترین مجموعه تابلوسازی در کشور بدل گردیده است به گونه ای که با یاری خداوند متعال و سعی و کوشش فراوان تابلوسازی پاسارگاد در سال 1395 به عنوان تابلو ساز برتر درکشور انتخاب شد.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه در تابلوسازی

کسب و کار شما سزاوار تابلوهای زیبا و درخشان است. در این مقاله روش هایی ارزان و کم زمان برای تمیز کردن تابلوهای مغازه شما پیشنهاد میدهیم. با راهنمایی های تابلوسازی پاسارگاد همراه باشید: نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه در تابلوسازی استفاده از پارچه های نرم، بعنوان راه حل تمیز کردن بدون رطوبت بهترین راه برای حذف لکه های تابلوی شما است. اطمینان حاصل کنید که تابلو مغازه خود را از وسط به لبه پاک کنید. راه حل های مختلف تمیز کردن انواع تابلوسازی ( تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، لایت باکس ، تابلو کامپوزیت و انواع مختلف تابلو مغازه) نگاهی به راه حل هایی که به مواد یا رنگ تابلو مغازه شما آسیب نمی رساند. نمونه پروژه های تابلو چلنیوم و پروژه های اجرا شده ما را در بخش نمونه تابلو مغازه ببینید. 376 74 021 خط ویژه نحوه پاکسازی و تمیز کردن انواع تابلو مغازه در تابلوسازی شما می توانید با راه های مختلف این کار را انجام دهید. راهنمای سریع تابلوسازی پاسارگاد این است: آب سریعترین و آسانترین راه حل برای تمیز کردن تابلوها است. اطمینان حاصل کنید که بدون رگه ها و لکه ها روی

ایده های ناب و متفاوت برای تابلوسازی

ایده های ناب و متفاوت برای تابلوسازی ویژگی و توانایی تابلوسازی پاسارگاد امکان اجرای تمامی ایده های متفاوت و خاص برای کسب و کارها است. تبلیغات تبدیل به یک جنگ شده. کسب و کارها تلاش زیادی برای بیشتر دیده شدن میکنند. و در عین حال میخواهند متفاوت دیده شوند. رهگذران تابلوهای ساده و تکراری را نادیده میگیرند و براحتی از کنار آنها میگذرند. در اینجاست که یک تابلوی ساده شکست میخورد و دیده نمیشود. تابلوی خوب چه تابلویی است ؟ تابلوسازی خوب کسب و کار شما را خوب معرفی میکند؛ تابلو مغازه خوب توجه را جذب می کند و به طور موثر به رهگذر و مخاطب پیام میدهد. تابلو مغازه خوب با محیط اطراف آن سازگار است و حتی می تواند به مورد توجه رانندگان نیز باشد. جوامع و کسب و کار به طور یکسان سخت تلاش می کنند تا توجه گردشگران و خریداران را جلب کنند. اما یک تابلو مغازه موفق به دنبال آن نیست که همه چیز مورد نیاز برای دریافت یک پیام اجتماعی یا کسب و کار در سراسر آن باشد. تابلو فروشگاه خوب از طراحی و گرافیک قوی با خوانایی و جذابیت برای بینندگان استفاده می کند. صاحبان مشاغل و برند از تابلو سازی استف